Accesorii & Service

Home/Accesorii & Service
Accesorii & Service 2017-05-02T14:48:22+00:00

Piese de schimb Karcher

Pentru a putea beneficia de calitatea aparatelor Karcher asigurati-va ca service-ul contactat este un service autorizat care are tehnicieni specializati si instruiti de producator si ca folosesc doar piese originaleDepinzi de aparatele de curatenie profesionale cu care lucrezi zilnic? Inseamna ca ai nevoie ca ele sa fie tot timpul intr-o stare buna de functionare. Cu siguranta ai nevoie de un partener care sa iti ofere mai mult decat vanzarea unui aparat. Unul care sa iti daruiasca toata siguranta de care ai nevoie pentru ca tu sa te ocupi nestingherit de munca ta.

Iti poti vedea linistit de munca – noi ne ocupam de service!

Total Cleaning Center este service autorizat Karcher si se bazeaza pe experienta acumulata atat in perioada de instruire cu specialistii Karcher cat si pe experienta proprie de peste 5 ani in piata prin care avem contracte cu fabrici, lanturi de magazine si firme din toate domenile de activitate din toata tara.

SERVICE GARANTIE si POST-GARANTIE pentru orice echipament Karcher din gama profesionala si din gama casnica.

  • Cea mai ieftina manopera la reparatii, manopera de deplasare gratuita (pt contractele de service) si cel mai mic cost de deplasare
  • Cel mai redus timp de constatare si efectuare a devizului prin serviciile de service mobil si cele asigurate de atelierul de service
  • Toate piesele de schimb necesare inclusiv pentru modele iesite din productie sau pentru cele achizitionate din alte tari
  • Revizii periodice conform normelor internationale eliberate de Karcher si contracte de mentenanta si service
  • Costuri mici pentru contracte de service special concepute pentru a implini nevoile clientiilor nostri
  • Service mobil – Deplasare tehnician Karcher la sediul clientului sau la locatia aparatului in cazul in care se afla pe un santier chiar si in zone rurale, montane, etc. greu accesibile
  • Consultanta tehnica si comerciala telefonica gratuita in urma oricarei solicitari fie ea de reparatie sau de achizitie a unui aparat
  • Magazin de piese de schimb, accesorii si detergenti Karcher si magazin online pentru aparatele de curatenie profesionale/industriale/comerciale si casnice

Fiind lider incontestabil pe plan mondial in industria curateniei, Karcher este unul dintre cei mai seriosi, inovativi si specializati jucatori de pe piata din Romania in domeniul aparatelor de curatenie, atat in domeniul casnic cat mai ales in cel profesional/industrial. Cu peste 300 de puncte de vanzare in Romania si doar un mic procent dintre acestea oferind si servicii de service, scopul nostru este sa oferim service de cea mai inalta calitate pentru aparatele aflate pe piata din Romania nu doar pentru cele comercializate de firma noastra. Scopul nostru este de a ridica nivelul de service al echipamentelor Karcher la cel mai inalt nivel posibil pentru Romnia. Pentru a atinge acest nivel compania TCC a investit considerabil in ultimii 5 ani in perfectionarea unor tehnicieni si a beneficiat de instruri profesionale din partea Karcher pe diferite clase de echipamente. Avand in urma 75 de ani experienta, filosofia Karcher de servicii, pe care si noi o impartasim, este sa stabilim parteneriate durabile cu clientii nostri, prin flexibilitatea si disponibilitatea noastra de a asculta, de a cauta cele mai bune solutii si de a le implementa in cel mai bun mod si cel mai scurt timp. Prin contractele noastre de service dorim sa optimizam eficienta si productivitatea prin reducerea oricarei perioade potentiale de nefunctionare si maximizarea avantajelor investitiei dumneavoastra.

Toate reparatiile se executa folosind doar piese de schimb originale si scule si dispozitive speciale. Dupa efectuarea reparatiilor, produsele sunt verificate si testate asa incat la iesirea din service clientul sa poata vedea aparatul functionand in parametri optimi. Reparatiile efectuate beneficiaza de garantie pentru piese si manopera conform legislatiei in vigoare.

Clientilor nostri putem sa le asiguram, pe langa activitatea de reparatii in garantie si post garantie, si activitatea de intretinere periodica planificata, in baza unui contract de service si conform specificatiilor prevazute in documentatia tehnica a echipamentelor si tinand cont de regimul de utilizare al aparatului. Aceste contracte de service sunt de mai multe feluri potrivindu-se exact nevoilor clientiilor nostri in functie de regimul de exploatare a aparatului, de tipul aparatului si de industria in care este folosit.
In aceasta idee departamentul de service are o divizie separata care realizeaza si activitatea de service mobil prin echipele de interventii dedicate. Acestea intervin rapid si eficient pe santiere, chiar in mijlocul lucrarilor in cazul in care aparatele sunt la un alt punct de lucru separat de sediul firmei sau la sediul clientilor, fie cu programare in cazul contractelor mai sus mentionate prin care se efectueaza lucrarile de mentenanta sau reviziile periodice, fie la cerere in caz de avarie sau de functionare necorespunzatoare in cel mai scurt timp posibil. Binenteles ca clientii care au contact de service au intaietate fata de clientii care nu beneficiaza de un astfel de contract.

Pentru orice problema legata de repararea sau intretinerea echipamentelor si utilajelor dumneavoastra, adresati-va service-ului nostru; datele de contact fiind office@aparatedecuratat.ro cu mentiunea “In atentia departamentului service” sau “Cerere intervetie service”. De asemenea ne puteti contacta telefonic la urmatoarele numere de telefon:0735.126.727 si 0735.886.618.

Preturi generale:

  • Constatare –  50 lei
  • Manopera reparatie – 50 lei/ora/persoana sau 75 lei/ora/2 persoane
  • Cost deplasare – 1.1 lei/km
  • Manopera de deplasare 50 lei/ora/persoana

* Preturile nu contin TVA

Procedura de primire a aparatelor in service este urmatoarea:1. Receptia  aparatului in service si intocmirea unui proces verbal care consemneaza in scris starea aparatului si toate accesorile care il insotesc.

2. Constatarea starii aparaului si consemnarea in scris a problemelor detectate fie intr-un proces verbal, daca se face la sediul clientului, fie pe o fisa de constatare daca se efectueaza in atelierul nostru. Datele continute de aceasta constatare sunt de natura tehnica si nu contin preturi sau date despre disponibilitate stoc, termen de livrare sau de plata.

3. Efectuarea devizului de reparatie care contine toata informatia tehnica din constatare/proces verbal plus preturile pieselor, componentelor, manoperei, deplasarii (daca este cazul) etc.

4. Dupa aprobarea devizului de catre client, se trece la reparatia propriu-zisa. Toate piesele schimbate si ambalajele de la piesele noi vor fi inmanate clientului pentru a certifica inlocuirea acestora cu piese originale noi.

6. Clientul va fi contactat fie telefonic fie in scris pentru a fi anuntat de disponibilitatea de a ridica aparatul din service. La ridicarea aparatului se inmaneaza toate documentele emise de catre firma noastra (proces verbal de iesire din service, devizul inchis, factura fiscala, chitanta, garantie, etc.)

7. In cazul in care clientul nu ridica produsul reparat in termen de 60 zile calendaristice de la data repararii (instiintarii), aparatul va fi considerat abandonat, in consecinta va fi trecut in patrimonial prestatorului iar valoarea acestora va fi considerata a compensa valoarea reparatiei efectuate. In cazul in care clientul nu va ridica aparatele pentru care s-a efectuat constatarea defectiunilor dar nu s-a efectuat reparatia datorita lipsei acordului beneficiarului, in termen de max. 90 zile calendaristice de la data predarii bunului la service, acest bun va fi considerat abandonat si va fi reciclat.

Conditiile pentru a Beneficia de o Reparatie in Garantie la Aparatele Karcher:

  • Sa prezinte Certificatul de garantie in original si o copie a Facturii de cumparare pentru produsele respective.
  • Sa dovedeasca ca intre datele de identificare ale produselor (cod produs, serie produs) si cele inscrise in Certificatul de garantie nu exista nici o diferenta;
  • Sa se prezinte la unitatea service autorizata sau sa solicite ridicarea aparatului pentru remedierea defectiunilor, in termenul de garantie inscris in Certificatul de garantie ;
  • Sa se asigure ca pe perioada de garantie produsului va fi protejat impotriva: lovirii, strivirii, patrunderii de corpuri straine in produs etc.;
  • Sa utilizeze surse de alimentare (apa, curent, combustibil, detergent, solutii de intretinere, etc) conform datelor tehnice cu respectarea tuturor normelor de protectia muncii;
  • Sa nu permita demontarea produsului sau incercarea de a fi reparat decat de catre unitati de service autorizate pentru rezolvarea cazurilor de garantie, altfel se va pierde garantia;
  • Sa asigure intretinerile periodice ale utilajului/produsului dupa cum sunt specificate in manualul de operare al aparatului primit impreuna cu acesta la achizitionare;
  • Sa utilizeze numai piese de schimb originale comercializare de dealeri autorizati Karcher care sa fie atat din punct de vedere tehnic cat si al calitatii compatibile cu tipul aparatului si cu domeniul de utilizare al acestuia;
  • Sa solicite rezolvarea reparatiei ca fiind caz de garantie in momentul prezentarii pentru remedierea defectiunii produsului avand la el documentele precizate mai sus;
  • Pentru defectele survenite datorita nerespectarii obligatiilor clientului, clientul va suporta atat cheltuielile de constatare, cat si pe cele de inlocuire a pieselor defecte in cazul optiunii repararii utilajelor.

Avantajele achizitionarii unui contract de service:

  • Costuri fixe/ Reducerea costurilor de operare
  • Control total al costurilor de mentenanţă
  • Vizite planificare, ceea ce duce la planificare întreruperii activităţii
  • Preventiv pentru mentenanta/ Reducerea timpului de interventie de service
  • Optimizeaza durata de viata si de utilizare a aparatelor
  • Raspuns rapid/ prioritate fata de alte tipuri de client
  • Mareste logevitatea si valoarea echipamentelor dumneavoastra
  • Evidenţa investiţiei pe fiecare echipament individual
  • Service efectuat de profesionisti instruiti de Karcher
  • Teste si chestionare certificate de producator
  • Contracte de service concepute special pentru a implini nevoile dumneavoastra.

Observaţi:

Pentru contractul standard excepţie: Baterii/incarcatoare, consumabile (perii, paduri si lamele)

Pentru ambele tipuri de contracte, face excepţie folosirii neconformă cu instructajul făcut de specialiştii karcher, precum şi folosirea abuzivă a echipamentelor (îngheţ, distrugeri etc)

Toate reparatiile se executa folosind doar piese de schimb originale si scule si dispozitive speciale. Dupa efectuarea reparatiilor, produsele sunt verificate si testate asa incat la iesirea din service clientul sa poata vedea aparatul functionand in parametri optimi. Reparatiile efectuate beneficiaza de garantie pentru piese si manopera conform legislatiei in vigoare.

 

Pentru orice problema legata de repararea sau intretinerea echipamentelor si utilajelor dumneavoastra, adresati-va service-ului nostru; datele de contact fiind office@aparatedecuratat.ro cu mentiunea „in atentia service” sau „cerere intervetie service”. De asemenea ne puteti contacta telefonic la urmatoarele numere de telefon: 0735.126.727 si 0735.886.618.

TOTAL CLEANING CENTER SRL

Kärcher Service Autorizat – suntem aici pentru tine gata sa ajutam.